"خدمات پورتال پوبان برای رشته مدیریت اجرایی "

"خدمات پورتال پوبان برای رشته مدیریت اجرایی "

"خدمات پورتال پوبان برای رشته مدیریت اجرایی "

"خدمات پورتال پوبان برای رشته مدیریت اجرایی "

مقالات ترجمه شده مدیریت اجرایی

مقالات ترجمه شده مدیریت اجرایی

عنوان فارسی : عوامل موثر بر قابلیت مدیریت ارشد برای شناسایی کارمندان کلیدی

این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: مدیریت دولتی، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]


چکیده

با وجود افزایش علاقه علمی، فرایند تدوین مدیریت منابع انسانی هنوز هم نامشخص است. بر اساس مقالات سرمایه انسانی  و مدیریت استعداد، این مطالعه به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه تیم مدیریت ارشد منابع حیاتی انسانی را شناسایی می کند. مدل ارائه شده نشان می دهد که چگونه توانایی تیم مدیریت ارشد برای شناسایی کارمندان کلیدی به دو ویژگی سرمایه انسانی وابسته است (مهارت های شناختی و جهت گیری ارزش). تجزیه و تحلیل تجربی توسعه نفوذ سرمایه انسانی را تایید می کند. با این وجود، نتایج تنها یکسری پشتیبانی جزئی را برای فرضیه ما ارائه می دهند، که نشان می دهد که شناسایی منابع حیاتی انسانی پیچیده تر از آنچه که از لحاظ نظری فرض شده است می باشد. برآورد مدل ارائه شده نشان می دهد که تیم مدیریت ارشد نیاز به ترکیبی از مهارت های منطقی و خلاق و همچنین یک گرایش جمعی دارد تا بتواند موثر واقع شود. نتایج این مقاله برای دانشگاهیان و متخصصین بحثت شده است.

1-مقدمه

ادبیات مدیریت منابع انسانی موجود نشان نمی دهند که چگونه مدیریت منابع انسانی عملکرد شرکت را تحت تاثیر قرار می دهد. از اینرو، یک چشم انداز جدید مورد نیاز است: یک فرایند متمرکز به جای دیدگاه سنتی مدیریت استراتژیک منابع انسانی. این روش، مطالعه پویایی درونی را اجازه می دهد که به واسطه آن، استراتژی های مدیریت منابع انسانی تعریف شده و سپس پیاده سازی می شوند. بر این اساس، فرمول مدیریت منابع انسانی می تواند به عنوان یک فرایند استراتژیک تعریف شود که متشکل از مراحل مختلف توسعه یافته توسط تیم مدیریت ارشد می باشد. رایت و همکاران (2004)  این روند را اینگونه تعریف می کند که با مراحل عمومی استراتژیک (پویش محیطی و تفسیر مسئله استراتژیک) شروع می شود و سپس با فعالیت های مدیریت منابع انسانی خاص (شناسایی منابع حیاتی انسانی، تعریف گرایش مدیریت استراتژیک منابع انسانی، مدیریت منابع انسانی و ارتباطات) خاتمه می یابد. همانطور که مشاهده می شود، شناسایی منابع حیاتی انسان نقش اصلی را در این روند ایفا می کند، که تجزیه و تحلیل استراتژیک را با تصمیم گیری های مدیریت منابع انسانی ارتباط می دهد. در واقع، همانطور که کلاردی اظهار دارد، این تجزیه و تحلیل برای ارزیابی دوام پذیری از استراتژی های کسب و کار پیش بینی شده مورد نیاز است، چرا که اجازه می دهد تا ارزیابی شود که تا چه حد سرمایه انسانی موجود در شرکت با قابلیت های استراتژیک مورد نیاز تطبیق دارد. شناسایی منابع انسانی به عنوان اولین قدم در فرایند مدیریت استعداد تلقی می شود...




عنوان انگلیسی : Determinants of top management’s capability to identify core

employees

Abstract

Despite the increasing academic interest, the human resource management formulation process still remains unclear. Building on human capital and talent management literatures, this study investigates how top management teams identify critical human resources. The proposed model explores how top management teams’ ability to identify core employees is conditioned by two human capital attributes of their members (cognitive skills and value orientation). The empirical analysis developed confirms the influence of human capital. Nevertheless, results only provide partial support to our hypotheses, showing that the identification of critical human resources is more complex than theoretically assumed. The estimation of the proposed model shows that, to efficiently develop this process, top management teams require the combination of rational and creative skills, as well as a collectivistic orientation. The implications of this conclusion for both academics and practitioners are discussed in the paper, as well as the limitations of the study


ویرایش مقالات انگلیسی مدیریت اجرایی

ویرایش مقالات انگلیسی مدیریت اجرایی

ادیت مقالات انگلیسی مدیریت اجرایی چه مقالاتی که قصد ارسال آن ها به یک مجله ISI را دارید و چه مقالات کنفرانسی پذیرفته می شود. ممکن است مقاله ای را به زبان انگلیسی در زمینه مدیریت اجرایی نگارش نموده باشید اما مقاله از نظر نگارشی و گرامری نیاز به ویرایش داشته باشد، می توانید برای ویرایش مقاله انگلیسی مدیریت اجرایی خود از  ویراستاران ما کمک بگیرید. همچنین اگر مقاله خود را به یک مجله ارسال کرده اید و مجله از زبان مقاله اشکال گرامری گرفته است، ویراستاران ما می توانند ویرایش مقاله انگلیسی مدیریت اجرایی شما را انجام دهد.

برای ارسال سفارش ویرایش مقاله خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ویرایش مقاله را ارسال کنید. پس از ثبت سفارش ویرایش مقاله، هزینه و زمان تحویل از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. برای مشاهده هزینه ها، بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را مشاهده نمایید. راهنمای ارسال سفارش ویرایش مقاله را ببینید.

ادیت مقالات انگلیسی مدیریت اجرایی از جنبه نگارشی و گرامری یکی از خدمات گروه مدیریت اجرایی دپارتمان ترجمه پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان(پویان) می باشد. اگر چنانچه مقاله مدیریت اجرایی خود را به زبان فارسی نگارش نموده اید، مترجمان ما می توانند مقاله شما را به زبان انگلیسی ترجمه نمایید. برای مشاهده توضیحات بخش ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات مدیریت اجرایی را ملاحظه نمایید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات مدیریت اجرایی

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات مدیریت اجرایی

ممکن است بخواهید دانش و یافته های خود در زمینه مدیریت اجرایی را به صورت مقالات ISI یا مقالات کنفرانسی در مجلات بین المللی و کنفرانس ها منتشر نمایید. اگر مقاله فارسی در زمینه MBA نوشته و قصد ارسال آن به مجلات و کنفرانس های بین المللی را دارید، می توانید از مترجمین فارسی به انگلیسی پورتال پویان کمک بگیرید.

علاوه بر ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات مدیریت اجرایی، خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی کلیه متون مدیریت اجرایی اعم از ترجمه فارسی به انگلیسی کتاب های مدیریت اجرایی، ترجمه فارسی به انگلیسی پایان نامه های مدیریت اجرایی، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات مدیریت اجرایی و ترجمه فارسی به انگلیسی سایر متون تخصصی مدیریت اجرایی توسط مترجمین پورتال پویان انجام می شود.

برای ارسال سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ترجمه خود را ارسال کنید. پس از ارسال سفارش ترجمه هزینه و زمان تحویل ترجمه از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را ببینید. برای سفارشات حجیم امکان تحویل نتیجه ترجمه فارسی به انگلیسی در چند مرحله وجود دارد. راهنمای ارسال سفارش ترجمه را مشاهده نمایید.

بخش های ترجمه انگلیسی به فارسی مقالات مدیریت اجرایی و ویرایش مقالات انگلیسی مدیریت اجرایی را مشاهده نمایید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی مدیریت اجرایی

ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی مدیریت اجرایی

ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی مدیریت اجرایی را از پورتال پویان بخواهید. ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی مدیریت اجرایی راه دستیابی به دانش روز افزون مدیریت اجرایی یا MBA را کوتاه می کند. منابع بسیار ارزشمندی در زمینه MBA وجود دارد که عمدتا به زبان انگلیسی هستند. ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی مدیریت اجرایی امکان استفاده بهتر از این منابع ارزشمند را فراهم می کند. خدمات مربوط به ترجمه انگلیسی به فارسی مدیریت استراتژیک، ترجمه انگلیسی به فارسی مدیریت بازاریابی و صادرات، ترجمه انگلیسی به فارسی مدریت تولید و عملیات در پورتال پویان ارائه می شود.

خدمات ترجمه انگلیسی به فارسی کلیه متون مدیریت اجرایی اعم از ترجمه انگلیسی به فارسی کتاب های مدیریت اجرایی، ترجمه انگلیسی به فارسی پایان نامه های مدیریت اجرایی، ترجمه انگلیسی به فارسی مقالات مدیریت اجرایی و ترجمه انگلیسی به فارسی سایر متون تخصصی مدیریت اجرایی توسط مترجمین مدیریت اجرایی پورتال پویان انجام می شود.

برای ارسال سفارش ترجمه خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ترجمه خود را ارسال کنید. پس از ارسال سفارش ترجمه هزینه و زمان تحویل ترجمه به اطلاع شما خواهد رسید. بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را ببینید. برای سفارشات حجیم امکان تحویل نتیجه ترجمه انگلیسی به فارسی در چند مرحله وجود دارد. راهنمای ارسال سفارش ترجمه را مشاهده نمایید.

گروه مدیریت اجرایی علاوه بر ترجمه متون انگلیسی مدیریت اجرایی، ترجمه مقالات و متون فارسی رشته مدیریت اجرایی و همچنین ویرایش نگارشی مقالات انگلیسی مدیریت اجرایی را نیز انجام می دهد که برای مشاهده توضیحات مربوط به آن ها بخش های ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات مدیریت اجرایی و ویرایش مقالات انگلیسی مدیریت اجرایی را مشاهده نمایید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

مقالات ترجمه شده مدیریت اجرایی

مقالات ترجمه شده مدیریت اجرایی

مقالات ترجمه شده مدیریت اجرایی را از پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان (پویان) دانلود نمایید. در لیست مقالات ترجمه شده مدیریت اجرایی می توانید عنوان انگلیسی مقاله مدیریت اجرایی، عنوان فارسی مقاله مدیریت اجرایی و سایر مشخصات مقاله مدیریت اجرایی اعم از ناشر و نویسنده مقاله مدیریت اجرایی، حجم و تعداد صفحات فارسی و انگلیسی مقاله مدیریت اجرایی را مشاهده نمایید. شما می توانید با کلیک روی "دانلود رایگان مقاله انگلیسی" اصل مقاله ISI مدیریت اجرایی یا اصل مقاله کنفرانسی مدیریت اجرایی را به صورت رایگان دانلود نمایید. همچنین در صفحه مربوط به دانلود رایگان مقاله ISI مدیریت اجرایی می توانید چکیده انگلیسی مقاله مدیریت اجرایی و ترجمه فارسی چکیده مقاله مدیریت اجرایی را ملاحظه نمایید. 

پس از دانلود رایگان مقاله ISI مدیریت اجرایی و بررسی چکیده فارسی و چکیده انگلیسی مقاله مدیریت اجرایی می توانید اقدام به خرید مقاله ترجمه شده مدیریت اجرایی نمایید. برای خرید مقاله ترجمه شده مدیریت اجرایی روی "خرید ترجمه فارسی و دانلود" کلیک نمایید. با این کار مقاله ترجمه شده مدیریت اجرایی مورد نظر شما به سبد خرید اضافه خواهد شد. پس از تکمیل فرایند پرداخت می توانید مقاله ترجمه شده مدیریت اجرایی مورد نظر خود را دانلود نمایید.

این مقالات ترجمه شده مدیریت اجرایی به صورت تخصصی ترجمه شده و فایل ترجمه فارسی به صورت  Wordتایپ شده است. دانشجویان رشته  مدیریت اجرایی می توانند از فایل Word ترجمه مقاله مدیریت اجرایی در تحقیقات و پروژه های خود استفاده نمایند. 

لینک دانلود مقالات ترجمه شده مدیریت اجرایی به همراه اصل مقاله انگلیسی در ناحیه کاربری شما فعال می شود. علاوه براین لینک دانلود محصولات خریداری شده به ایمیل شما ارسال خواهد شد.